Biosfeer Groede doet haar uiterste best om de goede relatie met haar klanten in stand te houden en om u naar volle tevredenheid van dienst te kunnen zijn. We werken volgens de FSC22000 normen en we voldoen aan de GMP+-richtlijnen. Mocht er onverhoopt iets misgaan en u wilt uw beklag doen, laat het ons dan binnen 5 werkdagen weten. Neemt u contact met ons op via het contactformulier, via email of telefonisch. We zorgen dat het probleem zo snel mogelijk en naar volle tevredenheid wordt opgelost. Wij dragen er zorg voor dat het probleem zich niet opnieuw voordoet.

Daarvoor wordt in samenwerking met alle betrokkenen en op het hoogste niveau naar een oplossing voor het probleem gezocht. Indien een bevredigende oplossing niet direct mogelijk is, wordt gezocht naar een tijdelijke oplossing. De afhandeling is in overeenstemming  met de aard en ernst van de klacht. De klacht wordt volgens de richtlijnen en binnen 5 werkdagen afgehandeld en wij informeren U altijd over de getroffen maatregelen. Indien onderzoek van de klacht langer dan 5 werkdagen vereist, wordt U hier tijdig van in kennis gesteld. Omdat we een goede relatie met onze klanten hoog in het vaandel dragen, evalueren we onze klachtenprocedure ieder jaar.